Islas Cies Blog Rotating Header Image

La tauromaquia es cruel

alaskaBajo el eslogan “La verdad al desnudo: la tauromaquia es cruel”, Alaska protagoniza la campaña consciente de que es “una forma de hacer ruido” aunque no vaya a “convencer al inconvencible”. [+ info | Heraldo.es]

5 Comments

  1. Jovekovic dice:

    En este país de cafres, el ruido es lo único que nos va quedando.

  2. Cruxens dice:

    Hola!. É certo que non convencerá ós férreos defensores da “tortura nacional”, pero é innegable que cada vez son máis os que se van dando conta de que isto non é arte. Por outro lado, os toros non son os únicos animais que sufren. Tamén os porcos, vacas, galiñas, etc… dos que nos alimentamos a diario.
    Unha recomendación xeral. Visitade algunha granxa de animais destes que consumimos diariamente, xa veredes como vos entran ganas de volvervos vexetarianos.
    Un saúdo e aburiño.

  3. banderas dice:

    La “fiesta taurina” (lo de fiesta va entrecomillado, por si acaso) es la punta del iceberg del maltrato generalizado (yo diría incluso “cultural” en el sentido de hábitos arraigados en un pueblo) a los animales en este país.

    Siempre será bienvenida una campaña contra las corridas de toros, pero las leyes aún siguen siendo poco efectivas, y eso facilita que se sigan cometiendo salvajadas y se continúe maltratando animales de todo tipo… a pesar de normativas comunitarias y demás, claro.

  4. Julio Torres dice:

    Estou totalmente en contra do maltrato animal. E o dos toros, coido que é un bo exemplo (non o único). Explícome: facer da festa nacional a morte lenta dun toro é algo cruel. El non elixiu morrer lentamente. Para os que defenden os toros, imaxinádevos que forades vos o toro. E que un día decidin matarte pero non pola vía rápida senón lentamente e facendo de tal acto unha festa. ¿A que sería cruel?
    Evidentemente hai máis formas de maltrato animal. O de pór de exemplo o dos toros é porque se fala da “festa nacional”. Se xa os dicían os Mecano nos 80, onde criticaban esta festa.

    Un saúdo a tod@s
    Carpe Diem

  5. Alicia dice:

    También estoy en contra del maltrato a los animales…,y a favor del ruido y campañas…pero tengo que admitir que al ver la imagen de Alaska, idílica y photoplastificada, pensé por un momento que era la Jurado y la cara de relajación con las banderillas como que no me cuadra…en fin..
    Saludos Einfonso

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *